Qoʻshimcha funksionallar
-
Tungi ko‘rinish
"Qizil ninachi" Toshkentda: "Abu Saxiy"da Xitoyning mashhur poyabzal brendi shourumi ochildi
Toshkentdagi "Abu Saxiy" ulgurji bozorida Xitoyning yetakchi poyabzal brendlaridan biri - " Qizil ninachi " (Red Dragonfly)ning rasmiy shourumi ish boshladi. Bu nafaqat yangi do‘kon, balki ekologik va texnologik yangiliklarni o‘z ichiga olgan zamonaviy tijorat maskanidir.

1995 yilda tashkil topgan "Red Dragonfly" Xitoy poyabzal sanoatining yetakchilari qatorida turadi. Bugungi kunda kompaniya yillik 11 million juftdan ortiq poyabzal ishlab chiqaradi. Ular nafaqat butun Xitoy bo‘ylab, balki xalqaro bozorlarda ham sotilmoqda. Kompaniya ilg‘or texnologiyalar va ekologik yondashuvga e’tibor qaratib, ishlab chiqarish samaradorligini 20 foizga oshirdi. Bunda inson va mashina hamkorligining yangi modelini shakllantirish muhim rol o‘ynadi.
"Qizil ninachi" modaning global trendlarini kuzatib borish va ularni mahalliy bozorga moslashtirish maqsadida Milan, Parij, Tokio va Seul kabi shaharlarda tadqiqot markazlariga ega. Kompaniya jami 200 dan ortiq patentga ega bo‘lib, innovatsion mahsulotlarni doimiy ravishda bozorga chiqarmoqda.
Kompaniya zamonaviy logistika tizimi orqali kunlik 200 mingdan ziyod buyurtmani qayta ishlash imkoniga ega. Venchjou, Chjaotsin va Chendudagi markazlar orqali to‘g‘ridan-to‘g‘ri do‘konlarga, mintaqaviy omborlarga va onlayn xaridorlarga yetkazib berish tizimi yo‘lga qo‘yilgan.
Toshkentdagi shourum nafaqat brendning Markaziy Osiyodagi kengayishida muhim bosqich, balki xalqaro D2C (ishlab chiqaruvchidan to‘g‘ridan-to‘g‘ri iste’molchiga) modeliga o‘tishning ramziy qadamidir. Kompaniya faqat poyabzal ishlab chiqaruvchi emas, balki madaniyat targ‘ibotchisi sifatida ham tanilgan: Xitoyda ilk poyabzal madaniyati muzeyini ochgan va ko‘chma ko‘rgazmalar tashkil etgan.
Kelgusida "Qizil ninachi" Toshkentni Yaqin Sharq va Markaziy Osiyo mamlakatlariga chiqish uchun strategik nuqtaga aylantirishni, shuningdek, ishlab chiqarishning ma’lum qismini mahalliylashtirishni rejalashtirmoqda.
Bu bilan kompaniya o‘zining "Sifat, innovatsiya va madaniyat uyg‘unligi orqali dunyo oilalariga qulaylik bag‘ishlash" shioriga sodiq qolmoqda.
Reklama huquqi asosida