Қўшимча функционаллар
-
Тунги кўриниш
Facebook’нинг соф фойдаси 2-чоракда анча катта миқдорга ошди

Фото: Getty Images
2017 йилнинг иккинчи чорагида Facebook компаниясининг соф даромади ва фойдаси анча ошди. Бу ҳақда компания ҳисоботида айтилади.
Компаниянинг бу даврдаги умумий даромади 9,32 млрд долларни ташкил этди – ўтган йилнинг шу даври билан таққослаганда 45 фоизга кўп. Шу билан бирга, Facebook’нинг соф фойдаси 71 фоизга ўсиб, 3,89 млрд долларни ташкил қилди.
Компания асосан рекламадан даромад олмоқда – “Даромад” бандида рекламанинг улуши 98,3 фоизга тенг.
Бундан ташқари, иккинчи чоракда ижтимоий тармоқда рўйхатдан ўтган фойдаланувчилар сони 2 млрд.га етди.
Мавзуга оид

08:40 / 26.03.2025
Россияда Instagram ва Facebookʼда реклама жойлаш тақиқланди

12:02 / 09.01.2025
«Хавф бўлмай турганда эркинликни қўллаб-қувватлайман, дейиш осон» — Дуров Цукербергнинг баёноти ҳақида

20:42 / 17.12.2024
Ирландия регулятори Meta компаниясини 251 млн евро жаримага тортди

19:05 / 12.12.2024